گنده برداری یه جوجه
نوشته شده توسط : alireza

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره احضار به كمیته انضباطی و موضع گیری مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه اخیر وی صحبت های زیر را مطرح كرد:

فارس: به نظر می آید با مصاحبه ای كه بعد از بازی با استقلال با فارس انجام دادید همه را علیه خود كردید و گفته می شود می خواهند شما را حذف كنند...
وقتی پیروزی شیرین ما را با مساوی عوض می كنند این اتفاقات هم می افتد. هیچ مانعی ندارد كه همه علیه من شده اند. برای باشگاه تراكتورسازی تبعات این موضوع را می پذیریم. البته من این خبرها را از رسانه ها می خوانم و به خودم كسی چیزی نگفته است. اگر این خبرها هم نباشد روزنامه ها مطلبی برای نوشتن ندارند.

فارس: خبر دارید كه به كمیته انضباطی احضار شدید؟
اتفاقا این خبر را هم از اخبار تلویزیون شنیدم. هنوز كه رسما چیزی به من اعلام نشده اما مشكلی نیست. به كمیته انضباطی می روم و در آنجا هم با دوستان با مدرك صحبت می كنم.

فارس: اكنون كه چند روزی از بازی می گذرد، فكر نمی كنید نسبت به این موضوع احساسی برخورد كردید؟
من هیچ حرفی را از روی احساس نزدم. با توجه به شرایط موجود و كنار گذاشتن سه بازی كنار هم كه باعث شد استقلال بتواند امتیاز بگیرد این حرف را زدم. این تیم مقابل سپاهان، پرسپولیس و تراكتورسازی روی اشتباه داوری توانسته امتیاز بگیرد. من هیجان زده نشدم. از سن و سال من گذشته كه از روی احساس حرف بزنم. متاسف هستم كه چنین مسائلی پیش می آید اما احساسی نیستم. با جرات اعلام می كنم كه با تمام قدرت از حقوق تراكتورسازی دفاع می كنم ولی متاسفانه عده ای فرافكنی می كنند.

فارس: منصور پورحیدری نسبت به صحبت های شما موضع گیری سختی كرده است.
جواب پورحیدری را نمی دهم چرا كه او را در حد خودم نمی دانم. جواب دادن به او را به عهده روابط عمومی باشگاه گذاشته ام. من خارج از هیجان و احساس فقط می خواهم از تیم خودم دفاع كنم. به استقلال كاری ندارم. مگر تا به حال علیه این تیم حرفی زده بودم؟ طرف من اصلا مسئولان استقلال نیستند. طرف من كسانی هستند كه می آیند داوری می كنند و از روی همان برگه های داوری تیم ها را جریمه می كنند و یا باعث باخت تیم ها می شوند.

فارس: آقای تاج هم نسبت به صحبت های شما واكنش نشان داده و معتقد است شما مثل كسانی كه روی سكو هستند حرف زده اید؟
من هم آدمی هستم مثل سایر هواداران تراكتورسازی كه از روی سكو بازی را می بینم. وقتی اسكوربرد ورزشگاه دو بار صحنه را نشان می دهد و معلوم است كه گل آفساید نیست، ناراحت می شوم و وقتی هم از سكوها پایین می آیم از من سوال پرسیده می شود و من هم جواب می دهم و می گویم انگار نوبت قهرمانی استقلال است. خوب دقت كنید. آقای تاج وقتی می گوید اعمال نظر شخصی می كنم تا جعفری مدیرعامل تراكتورسازی تنبیه شود یعنی چه؟ این سؤال برانگیز نیست؟ اتفاقا من دست روی همین مسئله گذاشته ام. با همین اعمال نظرهای شخصی است كه فوتبالمان به اینجا رسیده است. از كجا معلوم كه همین اعمال نظرهای شخصی باعث نشده باشد كه تراكتورسازی ضرر كند. پس وقتی می گویم كه قرار است استقلال قهرمان شود دلیلش همین صحبت هایی است كه می شنوم. كمیته داوران می تواند راحت اشتباه خودش را قبول و عذرخواهی كند. اتفاقات داوری كه یكی دو تا نیست. استقلال به خاطر این اشتباهات توانسته 6 امتیاز بگیرد. سایر تیم ها هم برای قهرمان شدن سرمایه گذاری می كنند.

فارس: برای بازی با سپاهان نگران داوری نیستید؟
نمی خواهم پیش داوری كنم. فدراسیون را قبول داریم. فقط از مسئولان فدراسیون می خواهم وقتی می خواهند در مورد فوتبال تبریز تصمیم گیری كنند از چهار بعد، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی به این قضیه نگاه كنند.





:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: